StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Friday 13 July 2012

PMR Trial




my last post was on 2nd of June 2012. hahaha lamanyaa tak update blog! so busy. biasalah, budak nak PMR kan. macam2 hal kena buat. dengan kerja kursus lah, homework lah, exam lah. #NasibPelajarPMR *sigh* penat sebenarnya dengan semua benda nie......

Trial will be on 2nd of August. dah dekat dah tu, tapi tengoklah. boleh lagi menghadap twitter. cuma blog je yang tak sentuh. hehehe. kawan2 aku semua dah insaf kot. semua dah start revising tajuk form1, form2. aku je yang tak insaf2 lagi nie. haihh, nie lah masalahnya bila hidup di zaman teknologi.

sebenarnya, aku tak pergi sekolah sejak hari Rabu sebab haritu taksihat. dehydrated. makan, muntah, makan, muntah. hari Selasa muntah dan hampir pengsan kat sekolah. nasib baik ada kawan2 yang sangat caring dan penyayang tu. :DDD sayang mereka :* 

semalam, otp dengan Intan lebih kurang 40minutes. Intan cakap hari Isnin cikgu nak buat Pra-Percubaan Geografi untuk 3KBJ sahaja. i was like 0.o dahlah Geografi aku teruk gilaaa, dapat tahu last minute pulak tu. haihh cikgu nie. so kesudahannya, walaupun tak sihat, mak suruh study Geografi hari nie. saya akur sahaja :( hahaha jk jk.

sebenarnya tengah cari jalan macam mana nak ringkaskan bab2 dalam subjek Pendidikan Islam tu. 90+ bab tuuu! macam mana nak hafal benda banyak2 tu? so,  baru je kejap tadi, aku type type type type type kat microsoft words bab2 yang sudah diringkaskan. sebenarnya bab aqidah form 2 je but at least berkurangan sikit jumlah subtopic kan? #Alhamdulillah

banyak sebenarnya bab yang tak cover lagi. yang paling teruk sekali ofcourse lah SEJARAH dan GEOGRAFI!!! ehh, jenuh hidupku macam nie! okay sebenarnya post nie dah takda kena mengena dengan tajuk kan? HAHAHAHAHAHA kbaii. :P

okay lah. cukuplah setakat nie je. assalamualaikum :)



No comments:

Post a Comment

My Members