StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Friday 10 August 2012

Selamat Tinggal Sahabat :')


post hari nie mungkin akan panjang berjela. saya nak luahkan segala-galanya :) Sahabat. Sahabat aku tetap mereka berenam. walau apa pun yg jadi, diaorang ttp sahabat aku dunia akhirat. walaupun persahabatan nie dah putus, aku tetap sayang diaorang.

 hmmm, untunglah ada orang yg dengki kan? yes, dia yg dengki tu. aku tak tahu kenapa dgn dia. tak sudah2 kacau friendship aku sejak aku darjah 3. pantang dia tgk aku bahagia sikit dgn kawan2 aku, mesti dia akan join geng kitorang dan rosakkan persahabatan kami. 

6 tahun aku tahan, 6 tahun aku bersabar. tak semudah tu aku nak maafkan kau. mula2 Atiqah kawan baik aku. masa darjah 4 kau rapatkan diri dgn dia dan fitnah aku. you made it convincing for her to believe in you. fine, aku redha. friendship kitorang terputus mcmtu je. nasib baik lepas dia pindah, kau tak kacau dia. at least aku masih berkawan dgn dia sampai ke hari nie :)

 bila kau dah berjaya pisahkan aku dr Atiqah, aku cari kawan lain. sejak darjah 5, aku berkawan dgn geng2 Myra, Shazwina dan Syazana. kitorang berkawan okay je, takda pun gaduh2. diaorang terima kekurangan aku. masuk je darjah 6, once again kau cucuk jarum, fitnah aku! dan sekali lagi, persahabatan aku dgn diaorang terputus.

keadaan yg sama berterusan sehingga lah sekarang. kau memang takpuas hati dengan aku ke?! kalau hidup kau sesempurna seperti yg kau selalu uar-uarkan, kenapa kau mesti kacau hidup aku, kacau persahabatan aku?! kenapa aku yg perlu kau kacau? 

kau buat fitnah yg aku nak rampas Mr. K daripada Intan. WHAT THE HELL?! apa kejadahnya sampai aku nak rampas K dari Intan? wehh, logik sikit! aku tak perlukan K langsung! untuk apa?! kau fikir aku boleh tgk Intan sedih? Tak! kalau kau rasa kaulah kawan baik Intan, dimanakah kau time Intan perlukan kau?!

masa Intan patah semangat bila dpt tahu K sukakan orang lain, kau takda dengan dia! aku yang pulihkan dia. aku yang kembalikan senyuman dia! BUKAN KAU! kau, Intan, Izzati dan sesiapa pun tak tahu apa yang aku dah buat semata-mata untuk tgk senyuman Intan. Intan mungkin tak appreciate semua tu tapi AKU TAK KISAH! asalkan aku dapat tengok dia senyum dan gembira, aku dah cukup puas hati.

aku masih boleh bersabar bila kau kutuk2 aku. masih boleh senyum walaupun kau hina aku. masih boleh berdiam diri walaupun kau dah fitnah aku. kau tak tahu, parents aku sangat bencikan kau. tapi aku ckp kat diorang, kau dah berubah. kau dah baik sekarang. HAHAHAHA aku salah. KAU TAK PERNAH BERUBAH WALAUPUN DI SEBALIK TUDUNG LABUH ITU!

mungkin betul cakap mak ayah aku, aku memang salah sebab pilih korang berlima sebagai kawan. aku salah memilih korang semua sebagai kawan. maafkan salah aku. 

selamat tinggal sahabat :')

No comments:

Post a Comment

My Members