StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Wednesday 8 February 2012

3KBJ and Besties :)


malam nie, aku nak cerita apa yang jadi kat sekolah tadi. Rutin n jadual masih sama cuma hari nie first time aku pakai baju Pandu Puteri untuk tahun 2012. *bangganye

hari nie, ada banyak jugak gambar yang aku amik. ada gambar besties, budak-2 kelas 3KBJ (Kelas Bahasa Jepun) dan gambar aku dengan adik senior aku.  tapi hari nie, Ayu n Amalia absent. Izzati pulak badmood. jadi, kebanyakan gambar aku, Intan n Maryam je... hahaha


Intan n aku.

ehh? sama-2 peace no war lahh.

Hadi. budak pandai dlm kelas. tapi, terlalu obses dgn anime -.-"

Maryam Jamilah. komander kawad pandu puteri yang suka mendera. joking-2

cantik tak jam? *showoff XD

*sentap

jam kami semua. Pink (aku), kuning (Izzati), purple (Maryam), orange (Amalia), biru (Intan) n hijau (Ayu)

Sakinah (yang buat peace), budak comel n Khadijah (yang amik vid) satu lagi budak genius dlm kelas.

Izzati bad mood. hehehe XD

3orang minah sengal bergambar sementara tunggu ahli-2 pandu puteri   :)

Sheikha Qalish. my lovely junior. *akutahuakupendek!


okay. sudah-2 lah tu. banyak sangat gambo nie. hahaha penuh dengan gambar aku pulak tu! hahaha *sukahatilah blog aku kan? okay lah. 

ByeBye

No comments:

Post a Comment

My Members