StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Saturday 4 February 2012

merepek.....


Aku tak tahu nak merepek apa hari nie. aku boring, bosan, sewel, sengal, gila semua ada! hahaha kan dah sengal tu?

tadi, aku edit-2 sket blog nie. then, aku ternampak kat shoutbox nama 'nad' dan 'intan'. aku pun dah macam, 'ehh? geng-2 aku ke?'

wahh! betol lahh. aku tengok la apa diorang shout. bila aku baca je, tergelak, tergolek, terguling-guling semua lahh. rupa-rupanya, diorang puji aku. wahh! unbelieveable!

TO : Izzati Nadhirah, Intan Aqilah 

         Thanks kawan sebab puji blog aku cantik. memmang cantik pun sebenarnya... hahaha tapi, actually aku guna tuto dari Kak Lyssa. so, bukanlah aku buat sendiri kan? hehehe kelentong je sebenarnya. hahaha tapi gambar korang kat header tu memang aku yang buat sebagai kenangan. ;)

p/s: gambar kat header tu tak berapa cun. selekeh je pakai baju sekolah! nanti lain kali kalau kita hanging, snap pic aku letak as header. Deal k?

No comments:

Post a Comment

My Members