StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Tuesday 14 February 2012

Vanilla Coklat :D



hah... anda nampak gambar ini? kenalkah? *apahalbakupulaknie
inilah gambar Izara Aisyah dan Aiman mentor dalam drama Vanilla Coklat! ada lagi 28minit sebelum cerita favorite aku nie start. hehehe sukanye! 

hari nie, aku nak cite about Vanilla Coklat walaupun aku tahu korang semua dah tahu. takpa. biar aku merepek sorang-2. hahaha

aku suka cerita nie. so sweeettt <3 
diaorang musuh ketat menyendat gila lah! tak boleh nampak muka. jumpa je gaduh, jumpa je gaduh, gaduh je jumpa. *merepekdah

tiba-2, parents diaorang arrange marriage diaorang sebab kononnya nak rapatkan hubungan antara keluarga sebab ayah diaorang berdua nie 'best friend'. Zara nn Aamir nie memang confirm lah taknak kan? well, musuh ketat.

ada satu hari nie, makcik Aamir datang dari London n tinggal dengan diaorang. Bagi memantapkan lakonan yang kononnya diaorang nie pasangan bahagia, terpaksa lah diaorang shopping sambil holding hands. hahaha lawak gila! holding hands but muka cam apa je then jarak diaorang jauh sebatu! hehehe XD

okay cukup-2lah tu ye? malas aku nak menaip panjang-2. hehehe :> 


*aku paling suka episode minggu lepas.
**so sweeeettttt <33

No comments:

Post a Comment

My Members