StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Wednesday 1 February 2012

SAHABAT-SAHABAT.... :D



Actually semalam, aku cadang nak cite about Majlis Persaraan Datin Suwarni (pengetua sekolah). tapi, dalam dewan tadi aku duduk nun jauh dibelakang jadi, aku batalkan plan. takpelah. terima kasih je. hehehe aku pun boring sebab biasanya majlis persaraan ada macam-2 persembahan. 

aku dgn Intan tunggu punya tunggu, takda punn. ah! boringlah! jadi, apa kitaorang buat? keluarkan earphone, dengar lagu. YAY! hahaha. aku pulak baca novel. 

bila majlis dalam dewan dah habis, student kena beratur dari dewan sampai gate untuk acara 'lambaian terakhir'. Kitaorang tengok kereta Datin. perghhh! cantik! mengalahkan kereta pengantin. oh ya! biasanya kalau orang kawin, kat belakang kereta atas tin-2 kan? kereta Datin unique sket. bukan tin tapi mouse computer. hahaha tergelak aku dengan Intan.

time lambai-2 tu, kitaorg dapat mcm sepanduk bentuk butterfly n love. cantik, tapi banyak sangat glitter. baju, kasut, tangan n muka kitaorang penuh dengan glitter. *salahkansepanduk!

dari kiri : Izzati, Rijina, Intan n Amira (aku)!

okay. time nie, Amalia, Ayu n Maryam ada kat tempat lain jadi kitaorang amik gambar dengan Rijina sebab kebetulan she's looking at us. ajak lah sekali. nanti kecik hati pulak. hahaha

dari kiri : Maryam, Izzati, Intan, Amira (aku), Amalia n Ayu!

hah! ini baru kawan-2 baik aku. hahaha aku paling pendek kat situ. ye aku tahu aku pendek sebab tu lah aku duduk tengah. hehehe Maryam pulak aku taktau kenapa dia tutup muka. kali nie Rijina takda sebab dia jadi photographer. hehehe kitaorang sepadan kan? 3love n 3butterfly. 3librarian n 3budak biasa. well... friendship never die. harap-2 kitaorang be friend sampai bila-2. 

Amin~

ByeBye!

No comments:

Post a Comment

My Members