StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Friday 27 January 2012

muka bengkak~~ :'(




Hari nie mak buat ketam masak lemak cili api. uishh... sedapnye... kecur tak? hahaha XD Aku pun sama gak cam korang. kecur je tengok mak aku masak... rasa cam nak makan je tapi tak boleh. sedih... :(
kejap! wait! chotto matte! apa kena-mengena dgn tajuk nie? macam takda kena-mengena kan? act, aku tak boleh makan ketam. kalau makan ketam, mam aku! nanti muka aku bengkak-2. 
tapi tadi, aku degil sikit. aku selalu nak makan ketam tak pernah-2 dapat sbb aku nie penakut. takut nak cuba makan. nanti jadi apa-2 kat muka, camne? TIDAKKK! tadi tu pun, sbb aku rasa cam nakkk sangat makan, aku mintak kat mak sikit~ je. mak pun bagi lah... yelaaa. takkan mak taknak bagi kan anak dia nak makan. hahaha
lepas makan je, dalam mulut, tangan, pipi, tekak aku dah start gatal-2. arghh mula lah 'kegatalan' tu... haishhh. mak suruh amik ais then tuam kat tempat-2 gatal tu. aku pun ikut je lah... lega... hilang jap gatal-2 tu.
TAPI, hilang SEKEJAP je... time aku tengah nak buat homework, aku rasa merenyam satu badan. Ya Allah..... pastu, aku pegang mulut, aku rasa cam ada bonjol-2. TIDAKKK! mulut aku bengkak! disbbkan aku dah merenyam satu badan, aku pun masuk toilet:-----> MANDI! 
Dan sekarang nie, aku tengah menghadap laptop dengan mulut yang agak bengkak dan badan yang merenyam gatal. sedih aku...

No comments:

Post a Comment

My Members