StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Sunday 22 January 2012

aku memang suka dengar korang gaduh....

Assalamualaikum

Above all, tajuk kat kat nie takda kena-mengena dengan aku nie batu api or whatever. tajuk kat atas nie adalah perli yang aku tujukan kat 2orang budak kelas aku yang suka bergaduh tiap-2 hari. walaupun diorang tak gaduh like maki hamun or something, it still menyakitkan telinga kitorang. Aku pun tahu yang diaorang nie setakat gaduh-gaduh manja je.

Aku still ingat lagi time diagnostic test haritu. Aku kena duduk diantara minah n mamat yang suka gaduh nie. (diaorang bukan couple ye... harap maklum.) Jadi, aku lah yang menjadi mangsa kat tengah-2 nie. Minah nie bestfriend aku. Yang mamat nie pulak budak yang suka kenakan aku. Adalah sekali nie, kawan aku saje nak kenakan mamat nie. Dia pun buat suara cam budak kecik n cakap 'hai burn!' kat mamat nie.

yang mamat nie pulak bukannya reti nak layan. Lagi dia buat tak tahu, adalah! Last-2, kawan aku geram sebab Si Burn nie layan dia acuh tak acuh je. Jadi,, dia amik pencilcase Burn n pegang sampai habis waktu sekolah. Kenapa aku jadi mangsa? sebab, bila kawan aku dah amik pencilcase mamat tu, mamat tu pun mintak pen kat aku. Bila dia guna pen aku, aku nak guna pen apa?

Aku selongkar pencilcase aku sendiri dan aku berjaya jumpa sebatang pen yang aku tak suka guna. jadi, dengan sengihan dibibir, aku pun bagi Burn pen yang aku tak suka tu. Dia buat muka bila aku bagi pen tu then aku cakaplah 'siapa suruh kau cari pasal dengan dia? padan muka!'

Jahat kan aku? Kesudahannya, kawan aku 'ter'bawak balik pencilcase Burn.... Sengal kan diorg?

                                                                                                        

No comments:

Post a Comment

My Members