StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Thursday 19 January 2012

balik kampung n ponteng sekolah XD

Assalamualaikum.
3hari tak menulis blog. *3harijepun Asal rasa cam lama je ek? Since hari Selasa petang aku ponteng sekolah n balik kampung! Balik Johor. Act, sekarang nie sempat lagi kalau aku nak pergi sekolah. Well, hari nie sekolah habis pukul 5.30. Nak pergi sekolah, boleh tak? hahahaha sempat pergi mesyuarat rumah sukan. 

Semalam, aku buat homework BM2. Cikgu Mad suruh buat karangan. Whatever jenis karangan. So, aku pun buat cerpen. Mula-2 tu, aku tak ada idea. Jadi, intro nye aku melalut sikit. Bila dah ada intro, mulalah laju je tangan nie menulis. 15minit je, siap! hahahaha Cerpen 2page penuh siap dalam masa 15minit sahaja! best kan?

Aku tiba-2 rasa nak masukkan cerpen tu kat sini. tunggu post seterusnye, aku masukkan cerpen aku.

No comments:

Post a Comment

My Members