StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Saturday 21 January 2012

I've Changed Something :D

Assalamualaikum.
banyak benda yang aku dah tukar dalam blog nie. okay, maybe korang tak perasan sebab bendalah yang aku tukar tu bukannya BESAR-BESAR. semua kecik-kecik belaka. but anyway, apa yang aku tukar kat blog nie, bukan aku buat sendiri... kalau aku yang buat sendiri, takda maknanye... bukannye aku reti punnn.


okay, here is it. semua perubahan dalam blog nie, atas pertolongan seorang active blogger bernama 'Lyssa Faizureen' . aku rujuk almost everything dari blog dia. 



http://www.lyssasecret.com/


ini link untuk blog dia. Lyssa nie bagus. tak kedekut ilmu.  she shared everything she knows about blogging to everyone. so, siapa yang agak-2 nak cantikkan blog masing-2, sila lah rujuk blog 'Lyssa Faizureen' nie ye.


bye-2. KeepInTouch

No comments:

Post a Comment

My Members