StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Sunday 22 January 2012

TIDAKKK!!! melukis lagi?!

Assalamualaikum.
tengok tajuk je dah rasa pelik kan? *perasan hahaha kenapa dengan melukis? tertanya-tanya tak? okay camnie, ingat lagi tak post aku about ranting pokok yang aku lukis tu? *paruparusebenarnya...
hah! kalau ingat lagi bagus lah. Semalam, aku tanya kawan-2 pasal homework apa yang kena buat sepanjang ketiadaan aku. *macamartispulak


Eve cakap, kena buat nota science chapter1. aku pun, senyum je. Lega! homework tak banyak. Jadi, tengah hari tu, aku bawak balik textbook n buku nota science. Tadi pagi, aku pun bukak buku, rajinlah kononnya nak buat nota.


Aku selak-2 textbook tu sepintas lalu. Astaghfirullah.... Nak menangis aku tengok banyak giler gambar dalam chapter1 tu! haishh sabar je lah. Macam haritu jugak, lukis, padam, lukis, padam, lukis dan padam barulah menjadi... lega betul aku bila dapat siapkan the whole chapter tu. 


Serious lepas nie, aku nak pergi la mana-2 kedai buku dan cari kertas tekap! biar senang kerja aku. hahahahaha 


moral of the story: jangan jadi macam aku. lukis asal siap je... ntah faham ke idokk. XD



No comments:

Post a Comment

My Members