StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Monday 23 January 2012

salah aku ke? grrr -,-"

Assalamualaikum

Act, aku tak ada idea nak cerita but tangan nie rasa nak menaip pulak. hahaha. Aku pun rasa cam nak cerita abt incident pagi tadi. tadi pagi, family aku pergi precint16, tgk adik aku taekwondo. bila aku dah agak boring, aku pun pergi library.

Akuu survey-2 buku kat situ. Jumpa buku yang agak best so, aku pun buat kad pinjaman. Akak kaunter tu suruh aku isi form butiran peribadi. aku isi je lah.


abt 15minit lepas tu, akak tu bagi kad aku. wahh! macam kad ATM je aku tengok. *sakai

bila dah balik rumah, tiba-2 tergerak hati aku nak tengok kad tu. OhMyGod! Nama aku salah eja!!!!!! TIDAKKK! Nama yang tertera atas kad tu, bukan nama aku! walaupun bunyinye lebih kurang, tapi tetap bukan nama aku! ejaannya 'Amira NOR Afiqah binti Agus Salim.'

So, aku nak tanya. Salah aku ke? Rasanya, aku dah tuliskan dengan jelas "NUR" dan bukan "NOR" sebab aku tahu orang selalu salah eja part tu.

haishh.... tensionnye....

No comments:

Post a Comment

My Members