StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Saturday 18 February 2012

Dont Be Sad. Smile! :)


blogwalking kat blog kawan. terkejut aku baca. percaya tak yang dia confess yang dia suka someone nie walhal dia tahu sangat yang orang tu memang stalk blog dia. OhMy! serious aku tak percaya. 

Dear You, 
aku tahu kau selalu stalk blog aku n kawan-2 kita semua. this is for you friend. berhentilah sebelum kau terluka teruk lagi. nanti yang susahnya kitaorang jugak *gurau
mungkin kau akan cakap yang aku tak faham kau. ya, mungkin aku tak faham kau. aku pun sebenarnya tak tahu kenapa kau tak nak terima orang yang sebenarnya memang untuk kau. kenap kau nak dia jugak? jangan macamtu sayang oii! anda menyeksa diri sendiri tahu tak? 

mungkin kata-2 aku nie akan jadi kasar pada kau. aku mintak maaf kalau kau terasa dengan apa yang aku cakap. kita perempuan sayang. jangan rendahkan martabat perempuan dengan confess macamtu. aku tahu kau sayang dia tapi kau lupa ke siapa dia? ada kemungkinan ke yang dia nak mengubah segala yang dah sebati dalam hidup dia semata mata kerana kau? kita semua pernah cakap about nie kan? kau sendiri cakap yang dia sangat taat kan? 

bukan ke kau dah diberi hidayah? kau dah diberi petunjuk. terimalah dia. manalah tahu, dia yang tak pernah kau pandang itulah sebenarnya yang terbaik untuk kau. don't be sad my friend. kitaorang kan ada. lantak pi lah kalau dia taknak kau sekalipun. kitaorang still nak kau. kitaorang still kawan kau. Smile my Friend. senyuman kau tak seburuk yang dikatakan okay. tak perlu pun kau percaya cakap dia or sedih semata mata sebab dia. tak ada gunanya. bukannya dia kisah pun. 

so kawan, kalau kau baca nie, aku harap kau boleh lupakan dia dan carilah orang yang kau sebenarnya memang untuk kau.

*karangan. kbye!

3 orang membeli novel nie:

My Members