StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Monday 26 March 2012

celotehku :>


gambar 'Assalamualaikum' nie dah tukar kan? comel tak? #SyokSendiri hahaha. nak inform korang something. kalau 'VLOG', i'll adress myself as 'saya'. kalau 'ENTRY' like this, i'll use 'aku' k? hope you guys don't mind. dan mintak maaf pada golongan yang lahir sebelum 1997 sebab menggunakan 'aku'. 

okay. hari nie aku nak tunjuk tweet best friend aku about blog nie. dan dia pulak baik hati tolong tweet link blog nie. baik kan dia? SIAPA? ofc laa @IntanQila. tengok nie :





wahh bersyukur dapat kawan macam kau Intan! hahaha #SeriousK one more tweet dia about GAMBAR NIE. hah baca nie.

maybe dia cakap macamtu sebab takda gambar dia. Cuba kalau ada gambar dia. CONFIRM mengamuk meradang bhaii. hahaha jk jk. jangan marah ea Intan!

Alang alang tengah cerita pasal Intan, aku nak masukkan satu lagi gambar yang aku printscreen dari someone punya blog. aku takkan mention siapa k. Intan, kalau nak tahu tunggu kat sekolah *winkwink


#TerusTerangAkuCakap i'm shocked! terkesima tengok entry nie. MR K yang mana nie? ramai sangat ke MR K? o'ohh. adakah ianya MR K yang Intan punya tu? Intan, sila jangan meradang *winkwink

BYE!


No comments:

Post a Comment

My Members