StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Friday 30 March 2012

LOL XD


aku nie kan, kalau satu hari tak gelak besar like HAHAHAHAHA memang tak sah agaknya.... tadi pagi aku, Sakinah, Intan, Amalia dengan Ayu dah gelakk cam apa je kat makmal sains. Time tu cikgu tengah explain pasal pregnancy. Cikgu adalah cakap kalau time pregnant takboleh marah marah sebab anak tu nanti boleh jadi pemarah. 

time tu, Intan bahan Sakinah. dia cakap 'kalau Sakinah mesti mak dia banyak gelak time pregnant sebab gelak banyak sangat.' Sakinah takpuas hati jadi dia cakap laaa "hah kau pulak, time mak kau pregnant kau, banyak baca buku, tu yang pandai tu. jangan-2 time bersalin punn baca buku jugak..'

hahahaha time tu aku, Amalia dengan ayu dah gelak gelak dah.. pastu Intan cerita pasal sorang budak kelas kitaorang nie. nama dia MR. A. MR. A tu cite kat Intan yang time mak dia pregnant dia, bapak dia yang mengidam nak makan durian belanda. aku time tu dah pelik kot. asal mak dia yang pregnant, bapak dia yang mengidam. weird kot.. rupanya cikgu kata 'normallah tu.' i was like : okayyyyy. pelikkk... 

then satu lagi yang aku gelak bila time buat latihan math dengan Donovan. time tu seriously aku tak tahu kenapa dengan dia. boleh pulak 5 X 5 dia cakap 10. then aku cakap 'kenapa kau nie??' pastu dia gelak gelak. aku dah cam seram gila duduk dengan dia. tiba tiba gelak tak tentu pasal. aku lempang kang... hahahaha

don't know what to say dah.. KBYE!

No comments:

Post a Comment

My Members