StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Sunday 1 April 2012

Sambutan Maulidur Rasul @ Masjid Putra


semalam, aku join adik aku pergi Sambutan Maulidur Rasul kat Masjid Putra. time pergi tu, aku fikir mesti tak ramai budak sekolah aku yang pergi. sekali aku datang, mak aihhh! Berduyun duyun budak 8(1). tudiaaa hahaha.  then aku tinjau tinjau ada tak budak kelas aku. ceh! sorang pun takda. :(

nie gambar gambar aku semalam :


dalam kereta. otw to Masjid Putra

dalam tandas pun sempat snap picture lol


muka tengah basah lepas amik wudhu'


after having dinner
dari kiri : Myra, Sofia, Badriah, Ariesya


gambar blurr. 
dari kiri : Sofia, Badriah, me, Ariesya


blurr. hahaha


getting ready for Isya' prayer. :)


Comel laa Badriah kann?


Sofia (wearing telekung) and Ariesya.


Ariesya and Myra.


muka sakai hahaha


ramai takk? kanan lelaki, kiri perempuan


saf perempuan


kami berempat


blurr but still cantikk. 


uhh candid!


text siapa lahh tu kann?


semua muka bajet comel lol




me and Badriah kat taman :D




Badriah and Myra sengal! XD




me and Myra




jemaah tengah solat Isya'


semua sujud kepada ALLAH SWT.


masa kat situ senmalam, aku takda geng jadi aku join diaorang semua. nasib lah aku baik dengan diorang semua... hehehe

No comments:

Post a Comment

My Members