StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Monday 9 April 2012

Bengang Habisss D:


seriously hari nie aku bengang gilaa dengan sorang lelaki yang tak berapa macam lelaki. #SilaFahamSendiri menyampah siaa dengan kau! entah kenapa, hari nie asyik terserempak dengan dia je. dah laa perangai cam apa je. jantina apa pun aku tak tahu! 

first aku terserempak dengan dia kat library. Time tu aku, Sakinah and Intan tengah buat modul form1 sambil sembang sembang dengan Aid. Then tiba tiba si pondan nie datang. dia nak bercakap dengan Aid. gaya dia panggil Aid sebijik cam makcik makcik mulut kepoh *Sakinah cakap tau

kebetulan time dia panggil panggil Aid tu aku tengah bercakap. pastu dia pandang aku tengah suruh aku diam. WTF? dia yang tiba tiba semak kat situ sukahati je suruh aku diam. F laa! aku pun malas nak cari gaduh, diam je. like I said, kitaorang tengah study kat situ then dia bising. time dia nak blah tu, dia jerit tau. pastu Intan cakap 'Diamlaa'. nak tahuu dia buat apa? dia cekik leher Intan. Time tu seriously aku rasa nak sepak terajang dia do. Intan tengah terkejut jadi dia tak sempat nak siku budak tu. nasib baik lahh dia lari dulu. 

after that, masih lagi kat library, time tu aku pergi pinjam novel. Intan cerita kat aku yang pondan cibai tu cubit lengan dia dan baling pencilcase kat dia. Intan cakap, time tu diaorang tengah sembang dengan Aid. pastu, Aid cakap pasal comel tak comel i think. then budak cibai nie cubit lengan Intan sambil cakap "cakap aku comel, cakap aku comel". Siapa tak marah do kalau lelaki sukahati mak nenek dia je pegang pegang? Intan terpaksa cengkam tangan dia, tolak tepi. dia marah then baling pencilcase kat Intan time dia tengah menulis. cibai punya pondan! lepas tu nasib baik laa Cikgu Yazilawati halau diaorang. aman sikit kitaorang nak study.

kali ketiga dia cari pasal dengan aku time tengah tengok bola kat padang petang tadi. Aku dengan Intan, Ayu, Eve and Rijina tengah duduk selesa je kat atas palang kat pavillion tu dengan kaki letak atas kerusi. Tiba tiba budak tu datang menyemak lagi. dia datang je terus berdiri depan aku. aku mengamuk gilaa laa time tu. macam tak ada tempat lain je nak berdiri. then kitaorang gaduh kat situ. like this.

me : aku memang datang sini nak tengok body kau pun..
him : ohh terima kasih *buat gaya ala model*
me : hey please lahh! kalau kau tu LELAKI sebenar yang macho, hot boleh lahh aku tengok! kalau setakat macam kau nie baik takpayah!.
him : ehh mulut kau nie kurang ajar kan? malang gilaa siapa jadi boyfriend kau.
me : ehh apa barang boyfriend? tak main laa. aku suami terus.
him : ada ke orang nak kat kau? tak kisah laa. malang gilaa siapa jadi suami kau.
me : siapa yang jadi bini kau lagi malang bodoh! jantina sendiri pun confuse! kesian gilaa siaa aku tengok kau nie. tak ada Nabi nak mengaku kau umat. At least aku tak ubah apa apa kat diri aku. TAK MACAM KAU, PONDAN!!
then, kawan kawan dia suruh dia stop bergaduh dengan aku. okay fineee. diaorang backup aku actually sebab aku tahu diaorang sebenarnya tak suka pun si cibai nie. dia je yang syok sendiri. aku puas hati hari nie sebab dapat marah dia tu habis habis, lepaskan bengang. walaupun agak malu sebab orang tengok, tapi aku puas!

*Sorry ayat untuk post nie agak kasar dan kurang ajar. bengang gilaa. 

No comments:

Post a Comment

My Members