StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Wednesday 18 April 2012

Luahan Hati Saya...



hari nie aku nak meluah perasaan habis habisan. dah tak boleh nak simpan feelings nie sorang sorang. So pada sesiapa yang rasa post nie bosan or wtv. dipersilakan tekan ctrl W ye... 

i'm broken-hearted. huhuhu tadi bersembang dengan my mr. heart-thief. at first memang kitaorang bersembang macam biasa je tau... as usual jadi kawan. kitaorang sembang pasal buta warna, about 'tapai', alcohol, drugs, Sarawak dll. At first memang sangat biasa. kitaorang pun tak se'akward' dulu. dah makin okayy.

tapi tadi aku sangat menyesal sebab usik mr A nie about crush dia. sebab sejak aku cakap pasal ms I (crush mr A), mr Heart-Thief nie terus bukak cerita about ex dia. time dia cerita pasal ex dia tu, aku dah rasa lain sangaat. aku tak tahu apa but satu perasaan yang sakiittt sangaaat.

jealous? maybe. dengki? ofc not! sakit hati? absolutely NO! yeaah i think its jealousy. entahlaa. aku pun tak tahu nak cakap apa kot. apa yang ada kat dia aku pun tak tahu.. diaorang pun selalu condemn aku sebab suka kat dia. Izzati apatah lagi. 

aku tahu diaorang bukannya takbagi aku suka dia but entah... maybe atas sebab cara hidup yang berlainan. tapi hati nie bukannya boleh dipaksa-paksa kan? once kita dah suka, memang takboleh nak buat apa. 

mungkin dulu aku cakap yang aku suka dia sebab perangai dia macam Shamir. tapi sekarang, aku tak rasa sebab tu. i like him for who he is. not for who he seems to be. #WrongGrammar pedulikan!

aku jujur memang aku suka dia. aku pun tak tahu kenapa dan macam mana. selama nie i'm not sure with my feelings towards him tapi sejak tadi, aku yakin yang aku memang betul betul suka dia.

kalau tak, kenapa aku rasa sakit sangaatt bila dia bukak cerita pasal ex dia? kenapa aku rasa pedih bila dia puji ex dia. entaah laa. walaupun tadi dia ada mengaku yang dia dah tak suka ex dia tu, kesakitan tu tak hilang. kesakitan tu masih terasa.

dia ada cakap 
"aku dah taksuka kat dia. aku dah malas nak layan dia. sekarang nie pun aku dah tak text dia."
aku tahu apa dia cakap betul tapi taktahu kenapa aku takboleh terima bila dia cakap yang dia dah taknak amik kisah siapa suka dia sekarang nie. katanyaa nak fokus PMR and tunggu habis belajar baru fikir pasal benda lovey-dovey nie. 

kfineee. sukahati kau laa. aku taktahu nak cakap apa lagi. pada sesiapa yang sudi baca sampai kesini TERIMA KASIH sangat sangat :) 



No comments:

Post a Comment

My Members