StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Wednesday 25 April 2012

menyesal sikit


baru aku teringat yang haritu dia kata dia stalk blog aku. then tadi aku terfikir, kalau dia stalk blog nie, maknanya mesti dia dah baca aku punya entri jiwang gilaaa kann? omg! mana boleh!

like seriously, kalau dia dah baca bendalah tu, confirm dia dapat teka 100% siapa MR HEART-THIEF yang aku cakap tu kann? ohh tidakkk! mapuh aku kalau dia tahu!

hei bengong! dia memang DAH TAHU TAU! sebab apa? sebab dia stalk blog kau!
ishhhh. actually kalau aku delete post tu pun dah takda gunanya tau. sebab dia dah baca dah punn.
ahh1 lantak pi laa dia nak baca pun. biar dia baca! biar dia tahu! biar dia tahu macam mana sakit hati aku nie. 

aku tahu kalau dia baca pun, mesti dia buat muka selamba jee. thats why aku taknak tau. 
bila dia buat muka selenge dia tu, lagi susah aku nak detect samada dia dah tahu ke. belum ke. ahhh!
DAMMIT!


No comments:

Post a Comment

My Members