StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Thursday 5 April 2012

Having A Great Day :))


hari nie, sebelum aku masuk tidur aku nak cerita apa jadi kat sekolah tadi. Pagi-pagi lagi kitaorang dah mula mengenakan someone tu sebab kami gabung kelas dengan MR K. hahaha dia dah senyum senyum bahagia gituuu. XD then masa dalam kelas kitaorang duduk dekat je dengan MR K tu. makin bahagia laa si dia tu kan? hahaha

lepas kelas, kami pelajar ERT pergi menyibok sat kat kelas pelajar PK. kitaorang nampak diorang tengah buat projek elektronik. memang feveret aku pun nak pateri pateri bendalah tu semua. jadi, aku ajak budak budak ERT masuk kelas PK. nasib baik cikgu Munirah tu baik. 

time tu, memang semua budak ERT jadi mentor budakk PK laah. apa apa semua diaorang tanya kitaorang. *bangga kejap. LOL then time kitaorang menyibok tu, aku sempat tolong Izzati, Jonathan dengan Donovan je. 

yang best time aku tolong Jonathan, dia dah siap pateri semua benda. Bila test pasang bateri tak bermelodi tapi LED menyala. aku pun tilik lah projek dia memandangkan aku yang tolong dia kan? rupa rupanya, transistor dengan IC music dia terbalik. terpaksa la sedut balik timah pateri tu.

yang Donovan pulak, transistor dia terbalik then bila aku cakap, dia balas : "nie la akibat cikgu tak mengajar." well cikgu Munirah tu cikgu practical je. kau nie punn. then time nak sedut timah pateri tu, boleh pulak tangan dia menggigil gigil. bila aku tanya dia jawab "parkinson". ishh main main pulak. aku lempang kang. hahahaha

lepastu tadi, sebelum balik time kitaorang tengah duduk lepak kat depan koperasi, cerita pasal someone nie then usik usik Intan. serious best hari nie. actually hari hari pergi sekolah best. kalau boleh hari hari aku nak buat entri bestday ever. hahaha tapi mana mungkin kann. 

Aku teringat dua hari lepas senior kitaorang cakap, kalau sehari tak boleh gelak lebih 3kali. nanti ilmu semua keluar. tadi entah berapa kali tah kitaorang dah gelak. haishh habis laa semua ilmu....

No comments:

Post a Comment

My Members