StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Tuesday 10 April 2012

Wa Salute Sama Lu Beb!


SEMALAM, aku ada cakap pasal seorang lelaki (yang tak berapa macam lelaki) tu kacau Intan rite? then semalam Maryam tak tahu cerita sebab dia ada latihan pantun. So, tadi time rehat aku and Intan cerita kat Maryam pasal si pondan tu. well, Mayam jenis yang pious then ofcourse dia benci gila bila dapat tahu budak tu sesuka hati pegang pegang Intan.

Lepas makan, Maryam terus cari budak tu. kitaorang tak datang dekat. just tengok dari jauh. Maryam cakap, dia marah budak tu sebab pegang perempuan then dia tak mengaku siap buat fitnah bagai about Intan. Maryam marah dia laa sebab fitnah fitnah. Then, Maryam cakap budak tu tarik tudung Maryam, hampir tercabut. Lagilah meradang si Maryam. Maryam terus tumbuk muka budak tu. 

Time tu aku nampak. serious aku terkejut gilaa tengok Maryam tumbuk budak tu. berani kot diaa. then after he got punched, he went off and cried. LOL XD. lawak wehh. lelaki pun nak menangis. oppss lupa. kau pondan! okayy aku jahat. aku tahu. 

Bila aku masuk kelas lepas siap kerja kat bilik SPBT, Dayana duduk sebelah aku. time tu tengah kelas Cikgu Mad. Day tanya aku like "paan gaduh dengan Maryam ke?" i was like "huh? mana kau tahu?". Day cakap budak tu cerita. aku bagitahu Day diaorang gaduh sebab apa. Obviously, Day and le gang backup aku dan BUKAN paan k. 

then after that, Fayyed pergi tandas. bila dia balik dari tandas, he asked me out loud "Amira, Maryam gaduh dengan Alif Farhan ke?". Once again i was like "mana kau tahu?". then he replied, "aku jumpa dia kat luar tadi. dia bagitahu." aku cerita laa kat Fayyed. bila aku cakap yang paan nangis, Hadi dah gelak like berguling kot. dia cam kutuk kutuk gilaa aa.

then, kecoh satu kelas pasal Maryam tumbuk paan. i wonder apa motive dia bagitahu semua orang? wehh! tak robek pun muka kau setakat kena tumbuk macam tu. kena tumbuk dengan perempuan pulak tu. kuat sangat ke tenaga perempuan do? apa kau fikir kalau kau mengadu bagai, ada orang nak backup kau laa? IN YOUR DREAM ALIF FARHAN!! fyi, kawan kawan kau semua backup kitaorang sebab memang tu salah kau dan bukan kitaorang!

No comments:

Post a Comment

My Members