StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Thursday 22 March 2012

macam macam :DD


hari nie sekolah rasa cam agak kecewa dan sedih. tadi dapat paper sejarah. wahh! happy gila bila tengok markah 74%. walaupun B tetap happy jugak. nak tahu kenapa? sebab last year dapat D. jadi, bila mendadak B sure laa happy kan?

then yang buat bertambah happy tu bila ada 3 pembetulan. kitaorang check balik kertas tu then jumpa 3 soalan yang salah jawapan. antara 3 soalan tu, memang kat kertas OMR aku salah ketiga tiga. tak puas hati! suruh cikgu tambah markah. jadi markah aku meningkat ke 78% sebab ada satu soalan tu aku memang salah. 

ingat tak aku cakap yang aku betting dengan Donovan? at first kitaorang seri 74%. selepas pembetulan aku kalahkan dia sebab dia betul 1 soalan je. aku kalah kan dia 3 paper je actually. BM, Math and Sejarah. yang lain semua dia kalah kan aku. 

lagipun, Donovan dapat 6A 1B. aku? 4A 4B. hah! bezakan? professor sejarah si IntanQila tu takpayah cakap lahh. dia dapat A 86%. haishh. terpaksa lahh aku belanja dia. hahaha salah sendiri. siapa suruh bet dgn dia?

aku nak tahu position aku kat dalam kelas dan dalam tingkatan~
tapi, aku bukak web SAPS dari minggu lepas nie yang aku dapat :


Oh En Fred! bila cikgu nak update bendalah nie! aku nak tahu gila gila nie!

No comments:

Post a Comment

My Members