StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Thursday 29 March 2012

my mood today


Hari nie macam macam mood muncul dalam hari aku #AmboiAyatSkema
Time pagi waktu KHB (ERT) aku kelam kabut gila buat projek elektronik tu. dengan nak potong wayarnya, nak pateri bendalah tu bagai. Kelam kabut gilaa lahh. dengan membantu rakan lagi. but Alhamdulillah aku berjaya siapkan at the last 2minutes *winkwink hahaha (kitaorang buat dari pukul 7.30 until 10.30. then rehat lambat masuk kelas Pend Islam lambat LOL)

time kelas Pend Islam sleep mode -activated- hahaha. dahlaa masuk kelas lambat. untung dapat ustazah yang baik hahaha. aku tak tahu kenapa tapi everytime kelas Pend Islam, mesti mengantuk punya. except kalau ustazah mengajar Sirah. Aku suka Sirah sebab sirah tu kann sejarah. *walaupun sejarah aku fail. hahaha

tengahari pukul 1.30 until 2.30 aku, Intan, Ayu and Amalia pergi bengkel untuk sambung projek elektronik. aku dah siap but you know me hahaha membantu rakan kann? time nie, mood sewel aku datang. aku jadi sewel sebab bahan Intan. hahaha Intan buat lakar lakar. bagi barang kat MR K but buat muka selamba derk je. -.-" pastu boleh pulak panggil Fariz dengan gaya cikgu Mad. gelak gelak je kerja aku. disebabkan aku sewel TERLEBIH time tu, tangan aku terkena alat pemateri yang panasss tu. ouch! 

mood rajin datang time class tambahan petang tu. ofc laa rajin kann. subjek favorite = MATHEMATICS. hahaha but the problem is aku tak terror math. jadi time petang, aku, Intan, Ayu, Amalia dan Maryam buat latihan math tu dengan Hadi a.k.a budak genius dalam class. masa tu memang Hadi sorang lelaki antara kitaorang keliling 5orang budak perempuan. yang kesiannya Hadi laa sebab bila kitaorang tanya soalan kat dia then dia explain. explain punya explain, kerja kitaorang siap, kerja dia tak siap. Watlek Watpeace Hadi. berkat kau tolong kitaorang. *winkwink

itu jelaa serba sedikit about mood aku hari nie yang sewel dan blaa blaa blaa. KBye!

No comments:

Post a Comment

My Members