StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Wednesday 16 May 2012

2 Weeks of Depressed


Dah 3hari tak update blog :( 
Hari Isnin (14 May 2012) dah start exam. paper Jepun pulak tu --" k tak kisah. semalam amik paper BM2 then hari nie paper BI. fuhh! stress gilaa kot belajar 2minggu nie.. memang taklaa nak pegang lappy nie kan? Esok exam Math. omak oi! yang paling stress selain dari Sejarah.

Pn. Norzima dah cakap,
Siapa dapat B, saya pulas perut dia 720 darjah. 
k like seriously? takkan B pun takboleh. aku nie dahlaa memang sejarah bengap sikit. sumpah cikgu buat lawak. cikgu KHB pun cakap takboleh dapat B. omg! ahhh!

aku memang tengah serabut kepala fikir pasal Izzati + Donovan + Maryam. tambah dengan stress exam lagi. memang sumpah aku study tak focus do. dah 2hari aku tak study. memang CONFIRM subject tu tak score. sedih :(

pasal problem Izzati and Maryam, aku taknak cerita. tu rahsia kami bertujuh. Biar aku cerita pasal Donovan sebab ada kena mengena dengan aku. Semalam, aku berazam : 
  • TAKNAK tegur Donovan
  • TAKNAK pandang Donovan
  • TAKNAK amik kisah pasal Donovan
  • TAKNAK fikir pasal Donovan
sumpah dah buat keputusan muktamad kot. siap mintak Izzati tolong doakan bagai haha. hari nie memang menjadi. jangan cakap tegur, pandang pun TIDAK. ada satu time nie, aku tanya Rijina pasal math. kebetulan time tu Donovan tengah mengajar Rijina. aku just tanya Rijina dan buat macam Donovan takwujud je kat situ.

ye aku tahu aku jahat. aku kejam sebab buat dia macam tu. mungkin aku perasan kot tapi serious aku cakap yang aku terasa macam dia pandang aku time aku sembang dengan Rijina. then time aku blah pergi tempat Intan pun dia ada pandang.........kot.

kenapa aku buat macam tu? hehehe Intan and Ayu pun ada tanya tapi aku cuma jawab dengan senyuman :) nampak tu? i have my own reason. takperlu tahu. biarlah cuma antara aku dan ALLAH swt je yang tahu. orang lain tak perlu aaa nak tahu :DDD 

kbaii nak study.

*mungkin tak update sampai minggu depan. harap maklum. saya nak exam :) 

No comments:

Post a Comment

My Members