StoryAmira  :)

Created By Me :) ~AmiraNurAfiqah~

Saturday 19 May 2012

Trip to Banting


holla! hari nie kami 7sekawan pergi Banting untuk interview orang buat kerepek sebagai bahan untuk Kerja Kursus Sejarah. banyak gambar actually tapi nie from my camera je. from Izzati punya camera tak amik lagi. First, masa bertolak lebih kurang pukul 8.50pagi tu, kitaorang naik bus "LEMBAGA PEPERIKSAAN MALAYSIA". alasan Intan :
jangan-jangan dalam tu ada soalan PMR kita. boleh kita tengok soalan bocor.
k, sumpah takboleh blaa alasan dia. time nak naik bus tu, aku and Izzati jalan cam biasa je. Intan n lain lain dah berlari sebab nak chop tempat. Bila dah masuk, sumpah aku macam orang sakai sebab kat bahagian belakang bus tu ada SOFA! kami and budak 3KAA conquer tempat tu. biar orang lain duduk kat kerusi biasa. hahaha

part of 3KAA's student

my 6 lovely bestfriendsss

Ayu and Amalia buat muka

Kerepek House

kami bergambar kat depan kedai kerepek :)

see? banyak kan?

kek and bahulu. nomm nomm sedapnyaa

comel tak mereka? sukanyaa

jam and tudung tu sama warna la yu!!

Maryam and Amalia

melepak haha

kami without Izzati.

7Besties.
*thanks Faiz tolong amik gambar

with Puan Norzima. weloveyouTeacher!
*abaikan plastik bersepah tu :P


with my neighbour aka bestguyfriend Faiz

menggila kat kedai kerepek

Ayu comel. Intan haha

Amalia! mana mataaa?!

sambil amik gambar, gaya kaki mereka lol

Intan, Sakinah and Ayu

wahh comel

hah! tu je gambar dari camera aku. nanti aku masukkan dari camera Izzati pulak. Masa sebelum balik tu, kitaorang pergi lunch kat medan selera Banting. makan nasi ayam then Sakinah sorang je yang habiskan. kitaorang punya ayam semua bagi dia. 

sebelum turun tu, kitaorang amik beg yang kat para atas tempat duduk tu. Maryam amikkan beg aku tapi dia tak perasan yg zip terbuka. jadi bila dia tarik beg tu, botol terkeluar terus kena kepala Intan. then, dia dok sorry-sorry kat aku. aku dah macam "kena Intan tau!". pastu dia pun cam pandang Intan like "ohh yeke?" pastu sorry-sorry kat Intan pulak

time dah nak sampai sekolah tu pulak kitaorang berdiri, tiba-tiba bus tu cam bergoyang. aku dah tak balance terus jatuh terduduk balik atas kerusi (Y). then nie dialog mereka.
Intan : wehh, aku tak nampak tau *gelak*
Ayu : sebagai kawan yang baik, saya akan berpura-pura telah melupakannya
jahat kan diaorang hahaha. then masa dah sampai, semua berdiri. sekali abang driver tu brek aku dah pegang baju Intan, takut jatuh lagi haha. masa sampai tu, kami terus pergi surau depan sekolah untuk solat Zohor. masa bukak kasut, aku dengar bunyi cam orang merempit tau. aku pusing laa. aku nampak Azim bawak motor tu then tengok belakang dia ada Taufik, terus senyum senyum semua... hahaha

 hari nie sangaaaaaaatttt best!!!! kbaii
 

No comments:

Post a Comment

My Members